Dobre pozycjonowanie firmowej strony internetowej
Zaprojektowanie witryny internetowej to dopiero początek przyszłych wydatków związanych z promocją naszych usług w Internecie. Prawdziwe wydatki dopiero czają się za rogiem i są związane z dotarciem do jak największej liczby klientów. Bez tego nasza witryna www jest praktycznie bezużyteczna i nie mamy co liczyć na dopływ nowych kupujących. Przynajmniej z tego kanału sprzedaży usług.

Oczywiście witryny www można traktować jako rozszerzenie oferty, na którą kupujący trafia z plakatu lub wizytówki. Natomiast takie podejście do sprawy jest bardzo błędne. Największy potencjał potencjalnych klientów drzemie w Internecie. To dzięki wyszukiwarkę Google, jesteśmy w stanie prezentować naszą ofertę milionom nowych kontrahentów. Dzięki promocji w Google nasza strona www jest widoczna dla nich 24 godziny na dobę. To oni decydują, kiedy chcą się z nią zapoznać. Dzięki temu chętniej z niej korzystają. Nie jesteśmy natarczywi. To oni sami odwiedzają interesujące ich strony internetowe, a później dokonują wyboru korzystnej dla nich oferty. Również badania potwierdzają, iż największy ruch w sklepach www jest w porach wieczornych oraz w wolne dni od pracy. Nie ma w tym nic dziwnego, właśnie wtedy mamy wolny czas.

Toteż tak istotnym aspektem jest skuteczne reklamowanie witryny internetowej w Google. Czy jesteśmy w stanie to zrobić samemu, a jeśli nie to ile będzie trzeba za to zapłacić? Jasne, iż wszystko jesteśmy w stanie samemu zrobić. Ale efekt, może być już różny. Niekoniecznie taki jak byśmy chcieli. Najlepiej to zlecić firmie, która się na tym zna. Miesięczna opłata to rząd od 400 w górę.
Dobre pozycjonowanie firmowej strony internetowej